Bored Day (!)
Saturday, March 12, 2011 • 4:51 AM • 0 comments

Assalamualaikum & Good evening ! 
Hye World . i kinda BORING today !
Whole day i just friend with Computer ! ergh , i hate this . i dont want my Eyes hurt !
hahaha , ape punye bhsa laa ak gune erk . . loghat English kew hape . ak hentam jew laa. .
ape yg brputar dlm Otak ak . ak letak kt sni . . Who Care an ? my blog ! hee .  :)
so,sehri suntuk duh ak mnghdp computer yg xlme lgy akn msk dlm LORI SAMPAH
daa laa BerokBand kjp ad LINE kjp xder LINE , panas ati ak dbuadnye . ase nk tumbok2 jer ,
bia Rosak terus BerokBand tuh ! hrpkn 3G sje . LINE hampeh xde. . 
naseb bek la ak nim sikap Panas Baran xder ! lau ade daa lme Give Up nan BerokBand tuh ! 
ak xnak lepskn pluang ak uh ley on9 shri suntuk ! yer laa . start tomorrow Sunday till wednesday . 
kena pgi Additional Class , ergh ! Bosan Siot ! hmm , tpy xpe sbb dpt gak ak mnimba Ilmu !
xbest lorh cuty stu minggu jew . xsyok ler . ape pnye kerajaan laa . . bg sminggu jew ? 
kedekut taik idum masin larh ! xsempat uh naaa HangOut nan teman2 . daa laa 4 hari ad Additional Class .
hnya tnggl stu hari jerk bole brsantai -santai ! ergh , eh ! ak xbole mengeluh , sbb lau mngeluh BERDOSA .
ak taa mengeluh , hee . . -,- 

oke . that all from me , really i say that i Kinda Boring Damn much !
Assalamualaikum & Good Night . .  :)


______________________________________________________________________________________________
Thanks Foe View my Ugly Mugly Blog ! Kamsamida ! 
______________________________________________________________________________________________




thanks for visiting // Happiness



Disclaimer


welcome guyss , i'm ahya but also can call me iahling ♥ find me at my twitter @iAhling also can find me at instagram too ahyaadeeliah_ already 20+ this years baybeh!



« entries
« profile


Tagboard


[!] CLICK HERE [!]


Love Story



Masterminds


template/header : Beautiful Monster
basecodes : Aulia Septiya