Capital F . =)
Tuesday, April 26, 2011 • 3:23 AM • 0 comments

Assalamualaikum & hello peeps,readers and haters. .
today my mood is very super duper double happy lah !
wlaupom ak xjmpe nan Mas , but ak dpt jmpe nan Sunbae Form 6 !
auuww ! muka downg erghh . Gempak abes . i Mean Kiut Miut + Macho Handsome .
ahaha . Kiut Miut ? yg palim ak obses is . start with capital F !!
OmGucci ! he is si Handsome + Cute face . 
Dear Heart
       please tell me that i already in love with him ! please !
HAHA , kau giler ahya . giler , giler , XD .
ak suke dpt jmpe nan dy . shri xjmpe nan dy cm pnas je bontot ak nim . .
haha . just kiddim . --' .but . stu jer klemahan .iaitu ,
he Smoking lah ! xsuke . xsuke . Dear F ,please stop smoking please .
in front of me lah . blkng . ikot hang naa buad ape . xkesah . 
but . dpn junior please tnjuk teldn yg bek . ni taa . 
hang tunjuk teladn yg xbek . ape nk jdi lah . i think that .
downg sume Control Macho lah ! pppfff . xrock lah .
control macho . . der . hahaha . 

oke lah . that all from me . len kli updte lgy. .
Assalamualaikum & gumawo. . :)


thanks for visiting // Happiness



Disclaimer


welcome guyss , i'm ahya but also can call me iahling ♥ find me at my twitter @iAhling also can find me at instagram too ahyaadeeliah_ already 20+ this years baybeh!



« entries
« profile


Tagboard


[!] CLICK HERE [!]


Love Story



Masterminds


template/header : Beautiful Monster
basecodes : Aulia Septiya