it make my heart melt . XD
Wednesday, July 20, 2011 • 11:43 PM • 0 comments


credit : tumblr . :D

Hye3 . nice day to update blog kn ? :82:bkn nice day nk update blog . sbb hri ni ak unlucky.
:face36: , smpai ak blik awl tau sklh dri pljr yg len . you know what i got PP . then , ak blik tido .
empat jam lbeyh ak tdoe wok . *nk bngga jer actually . hak tuih . grr . ape menda yg ak merepek ni ? aiyaa . :face61: . oke2 . ak xnk ckp pom hal ni dlm entri ni . ak nk cri menda nim . .

jengjengjeng . .
hee,smlm ak hntr leer msz fill in the blank kot tjuk ea . ak pom xbpe nk psti . ak hntr cm nim.
:65: Am i Preety?

:65: What do you think about me?

:65: Will you cry if i leave u?

:65: Do you miss me right now?

:65: I'm you friend or your enemy?

klik ! ak pom sent dkt azeem n close friend ak . . 10 min later .
ak tgk kt hp ak 2 new message . xcited nk tgk ! first message from adk suzy . then .
second message from azeem . ape yg dy bls ? dy ckp cm ni
''malah eyh kah3''
ape laa kakah ni . buad maty mood xcited ak aje . --'
pstu ak bls aje laa . nak thu ak bls hpe ? sorry privacy . hoho ,. . :3
later,dy pom isi laa ape yg ak hntr xdi . heree dy pnye answers . .
|
|
V

:65: Am i preety?
-yes

:65:What do you think about me?
-ure korean fags
:65:Will you cry if i leave you?
-im not sure
:65:Do you miss me right now?
-no
:65:I'm your friend or your enemy?
-fren


ni kakah tuu yg bls . this time my close friend lak yg bls . look oke. .
hee . .
|
|
V
:65:Am i preety?
-yup

:65:What do you think about me?
-Nice Person
:65:Will u cry if i leave you?
-Maybe
:65:Do you miss me right now?
-urmm
:65:I'm your friend or your enemy?
-frenz lorh


see . ad different kn ? ahaha . ak bls kt close frend ak cm ni . . hee
''OMG''
terkesima ak dbuadnye . will you cry if i leave you .
he says mybe . whaha . i think yes . :D tengs kwn .
i really LOVE that i have fren like you . :face40:
ok la . that all about this . len kli ak updte pulk ea . my darlim blog .
kbai . :17:



thanks for visiting // Happiness



Disclaimer


welcome guyss , i'm ahya but also can call me iahling ♥ find me at my twitter @iAhling also can find me at instagram too ahyaadeeliah_ already 20+ this years baybeh!



« entries
« profile


Tagboard


[!] CLICK HERE [!]


Love Story



Masterminds


template/header : Beautiful Monster
basecodes : Aulia Septiya